Strony

czwartek, 7 lipca 2011

Nowości z butików

Dzisiaj idę sobie popływać i chyba nie będzie mi się chciało później coś napisać, więc zrobię to teraz ;D Mam nadzieję, że po opalaniu nie będę raczkiem xd
Miłego dnia życzę... ;*



Niedawno pisałam o nowej kolekcji " Wild Nature" w butiku Banana Republic♥, a tu proszę kolejne nowości. Widać, że Fantie nie marnuje czasu. Nowa kolekcja nosi tytuł "Callofthe heart". Znajduje się w niej 15 rzeczy.Jedna sukienka, która kosztowała 1000000 glamsów,napisałam że kosztowała ponieważ została już wyprzedana. Reszta rzeczy jest po 40 m$.






Zapraszamy na zakupy!


4 komentarze:

  1. Widzę że od nas też ściągacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ,,Callofthe heart" tylko ,,Call of the heart" !!! LOL! Kit!, żal mi cię! idziesz sobie popływać? chyba się utopić na co to do wiadomości!
    Po opalaniu będziesz rakiem wielkim i czerwonym jak burak. Miłego dnia? Chcesz że by padał deszcz ? :/
    Chyba się naczytałaś jakiś porad do pisania bloga... Po co wyróżniać? lol. Internetowy poradnik pisania bloga...
    fantie czasu nie marnuje... A skąd wiesz? A może wcześniej kolekcję zrobiła...
    znajduje się w niej 15 rzeczy? chyba ubrań...
    Skoro napisałaś że kosztowała to po co się tłumaczyć ;/ A ja czegoś nie rozumiem. Bo blogi piszą ludzie utalentowani i fajni a ty jesteś tego przeciwieństwem. Szkoda mi na to klawiatury ale pisze żeby inni wiedzieli! Usuńcie się z obserwatorów! A teraz czytaj pierwsze litery:
    Tomek Waldek Ula Jola
    Basia Lola Ola Gabrysia
    Tadek Olga
    Kasia Iza Tores

    Kapujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ale się rozpisałaś zabuska i co myślisz, że teraz jesteś lepsza?? mylisz się .. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastela , odpieprz się od niej.
    Ona jest lepsza od cb i tych twoich marnych redaktorek.

    OdpowiedzUsuń